Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar protokol süresi 1 yılsa hemen sözleşme yapıp yüklemek mi gerekiyor? Ayrıca yeni sözleşme imzalanıyo gibi vekaletname,sözleşme ve protokol en baştan mı hazırlanmalı?
vekaletname hizmet veren ve alan firmaların isimlerinde, yetkili kişilerinde herhangi bir değişiklik olmadıkça geçerli. Sözleşmeyi baştan yapabileceğiniz gibi yeni fiyatları vb. ek olarak da eski sözleşmeye ekleyebilirsiniz. Sorun olmaz.
çevre denetim ve danışmanlık protokolünden bahsediyorum. Sadece 1 yıllık protokol süresi doldu tesisin,sadece potoklümü yenilicem yoksa çevre dınşmnlk hizmeti sözleşmeside yenilencek mi?
Siz firma olarak danışmanlık hizmeti verdiğiniz tesisler ile iki ayrı sözleşme yapıyorsunuz sanırım.Bu sözleşmelerin içeriğini bilemeyeceğimizden hangisini yenilemeniz gerektiğini söylemek zor.Ancak normalde yapılan işlem şudur. Danışman firma hizmet vereceği tesisle yapacağı işi tanımlayan bir sözleşme imzalar.Bu sözleşmeyi de sisteme yükler.Süresi bittiğinde de sözleşmeyi yeniler ve sisteme yükler.
Arkadaşlar bende şöyle bir sorun var ki;protokol 3 ay bitmiş ve yapmamışlar.Şimdide baştan yapıyorum ancak buarada protokolü biten bazı tesislere gfb başvurusu yaptım hatta birinin gfb sini aldım.Bu durumda ne yapmam lazım..Şimdi çalıştığım yere 2 ay önce girdiğim için burayı toparlamaya çalışıyorum.Yardımcı olusanız sevinirim.
çalıştığım firmaya çevre görevlisi olarak atama yapacağım.sisteme yüklemem gereken belgeler nelerdir? protokol mü sözleşmemi .firma bünyesinde çevre mühendisi olarak çalışıyordum şimdi çevre görevlisi olmamı istediler.bu durumda işverenle protokol mü imzalayacağım sözleşmemi yapacağım ve sisteme işe giriş bildirgesi olarak onu mu yükleyeceğim.yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar danışman firma olarak izin lisan sisteminde işletme protokolü bölümünde ilk olarak sisteme protokol dosyası olarak işletme ile yapılan protokolü yüklüyoruz. ardından tesis işlemlerinde de bu işletmeye ait hizmet verilecek tesisler için belge isteniyor. sistemde ekte görüldüğü gibi vekaletname isteniyor. ama forumda bazı arkadaşlar vekaletnamenin kalktığını belirtmiş. bunla ilgili son durum nedir. bilen arkadaşlar paylaşırsa aydınlanırız. malum bakanlıktan cevap almak mümkün olmuyor.
Danışmanlık yaptığımız firmaların adına ÇED belgesi için İl Müdürlüğüne başvuru yaptığımızda dilekçe ekinde sunulan evraklarda vekaletname de istenmekte.. Bu sebepten yazılı bir açıklama olmadıkça vekaletname yapılmaya devam edilmesi daha doğru olacak gibi..
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.